Značaj telemedicine postaje izraženiji sa kompliciranjem epidemiološke situacije u zemlji. U kliničkom iskustvu sa COVID-19 pacijentima telefonske konsultacije imaju posebno mjesto jer dodatno naglašavaju spriječavanje transmisije infekcije, očuvanje limitiranih resursa i smanjenje opterećenja već preopterećenog zdravstvenog sistema.
Primjena telefonskih konsultacija sa pacijentom se može koristiti u svrhe sprovođenja: (1) telefonske trijaže, (2) telefonske kontrole liječenih u kućnim uslovima i (3) telefonske kontrole po izlasku iz bolnice. Učestalost i trajanje praćenja ambulantnog pacijenta varira zavisno od: pacijentovog rizika za razvoj teške bolesti i resursa zdravstvene institucije.
Više detalja o načinu telefonske trijaže i kontrole pacijenata možete pročitati na sljedećem linku:
Materijal za obuku – Telefonska trijaža i praćenje stanja (ujedinjeni-protiv-kovida.net)Related Posts
Izvještaj o aktivnostima COVID tima 2020
Godina iza nas Protekla pandemijska 2020. godina je za većinu nas donijela izrazitu zabrinutost. Strah je dosegao vrlo visoku razinu i neizbježno je uticao na naše razmišljanje, donošenje odluka,...
Podrška samostalnoj rehabilitaciji nakon bolesti povezane sa COVID-19
Kome je namijenjena ova brošura? Ova brošura daje osnovne vježbe i savjete prvenstveno za odrasle koji su hospitalizovani zbog težeg oblika COVID-19 oboljenja. Ona daje informacije o...